بیمانا

مدیریت طرح، ساخت و بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی

بیمانا

مدیریت طرح، ساخت و بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی

توسعه فناوری بیم (BIM) در یکی از مهم ترین مراکز دانشگاهی کشور چین

بیمانا: برای توسعه فناوری بیم (BIM) در چین و مهارت‌های وابسته به آن، تفاهم‌نامه‌ای رسمی بین بنیاد CIOB و دانشگاه ناتینگام نینگبو (UNNC) امضاء شده است. پس از این تفاهم‌نامه، اعضای "مرکز زیرساخت‌های شهر دیجیتالی" و "آزمایشگاه خلاقیت نوآوری" دانشگاه ناتینگام نینگبوی چین دیدارهایی از بنیاد CIOB داشتند. این دو نهاد همچنین به صورت مشترک مجوز آموزشی بنیاد CIOB را صادر کرده و با شرایط چین منطبق نمودند. این خود می‌‏تواند منجر به اشتراک‌گذاری اطلاعات و تبادل استعدادها بین دو طرف شود.
کریس بلیته مدیر اجرایی بنیاد CIOB (موسسه خبره ساختمان) عقیده دارد این تفاهم‌نامه فرصت جالبی را برای گسترش همکاری در "حیطه فناوری بیم" و "محیط ساخت دیجیتالی" فراهم می‌سازد.
بلیته گفت: «وجود چنین مرکز ممتازی درچین و گسترش همکاری‏‌ها به ارتقای مهارت‌های فنی کارشناسان چینی و حتی دیگر متخصصین بین‌المللی در حیطه فناوری بیم و فناوری‏های دیجیتالی، می انجامد. ما مشتاق به همکاری با دانشگاه ناتینگام نینگبو هستیم تا سطح صلاحیت‌های شغلی و حرفه‌ای خود را ارتقاء دهیم.»
تانگ (Tang) مدیر آزمایشگاه شهر دیجیتالی دانشگاه ناتینگام نینگبو گفت: «این همکاری برای آینده صنعت معماری، مهندسی و ساخت و استفاده مناسب از فناوری های دیجیتالی حیاتی است. زیرا باعث افزایش اشتیاق به یادگیری بیشتر قابلیت‌های فناوری بیم و دیگر تخصص‌های ساخت دیجیتالی از طریق تحقیق و توسعه و ارائه محصولات آموزشی در سطح جهانی می‏‌گردد.»
وی ادامه داد: «با وجود این همکاری در توسعه فناوری بیم (BIM) بخش ساخت‌و‌ساز به مرحله بالاتری از آموزش اجرایی و مدیریتی همگام با مفهومی جهانی رهنمون می‏‌شود. تیم ما مشتاق است در این زمینه به همراه بنیاد CIOB در صدر قرار گیرد.»

ادامه مطلب...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.